obchodní dovednosti > marketing > Zhodnocení tržního potenciálu
Zhodnocení tržního potenciálu
Tržní potenciál je schopnost společnosti těžit na různých trzích z výhod svých obchodních možností.
Tržní potenciál je odvozován z výkonnosti marketingu, zdrojů a výrobků, měřeno na úrovni celé firmy.
Tržní potenciál je ovlivněn vnějšími faktory, které podnik ovlivnit nemůže:
- porovnatelná výhoda České republiky jako zdroje, podnebí, umístění, ekonomická struktura nákladů
- vládní daňová politika, finanční schémata, vývoz podněcující programy a přístupnost informací
- pohyb směnných tarifů
- shoda mezi vašimi výrobky a tržními příležitostmi.
marketing
- Úvod
- Zhodnocení tržního potenciálu
- Organizační připravenost k tržní orientaci
- Marketingový mix
- Předpoklady tržního úspěchu
- Předpoklady tržního úspěchu
- Klíčové faktory úspěchu v odvětví
- Marketingová aktiva
- Strategický marketing
- Segmentace, diferenciace a umístění (positioning)
- Organizace tržní orientace
- Vypracování marketingového plánu
- Analytická fáze procesu plánování
- Strategická fáze procesu plánování
- Zdroje dat
- Stanovení efektivní tržní komunikace
- Prováděcí fáze procesu plánování