Budování úspěchu
Výhodou úspěchu je, že si můžeme docela dobře ověřit, jsme-li úspěšní nebo ne. Kritéria jsou poměrně jednoduchá – buď posuzujeme dosažení svých cílů, nebo se porovnáváme se svým okolím. Je třeba vidět, že obě podmínky nemusí být splněny najednou, a to, co vy vnímáte jako úspěch, může jiný považovat za opak. Jan je úspěšným spisovatelem, ale protože jezdí v odřené škodovce, může ho jeho okolí považovat za outsidera. Karel zase může být dáván – když kolem projede v novém mercedesu – za vzor úspěšného člověka, ale jeho právě v tu chvíli trápí neúspěch v roli divadelního ochotníka. Podstatné tedy je, jaké cíle si kladete. Chcete-li být významným vědcem i přes to, že věda není příliš dobře placena, můžete se s názorem veřejného mínění na úspěšnost rozejít. Pokud si jako cíl stanovíte vlastnictví domu o čtyřiadvaceti pokojích a automobilu značky Jaguár, i vaše okolí vás zřejmě bude považovat za úspěšného. A nebo - jato závistí – za zloděje a podvodníka.
Teorie úspěchů uvádí, že v této oblasti působí dva zákony – Zákon očekávání a Zákon přitažlivosti. Protože tyto zákonitosti jsou základem pro vytváření úspěchu, podíváme se na ně trochu podrobněji.
obchodní vyjednávání
- Úvod
- Zákazník, koncepce, taktika
- Cíle prodeje a koncepce
- Způsoby prodeje
- Taktika
- Osobní předpoklady
- Motivace
- Sebevědomí
- Emoce
- Rétorika
- Znalosti
- Úspěch
- Budování úspěchu
- Zákon očekávání
- Zákon přitažlivosti
- Víra v úspěch,
- Etika v obchodním vztahu
- Etika a výhodnost
- Pozitivní jednání
- Emoce a stres
- Zvládáme stres
- Hospodaříme s časem
- Ostatní stresové faktory
- Profesionální vystupování
- Řeč těla
- Základy rétoriky
- Dialog
- Jak na trému
- Příprava na jednání
- Obchodní jednání
- Příprava jednání u vás
- Zaneprázdněný zákazník
- Zákazník není přítomen
- Zákazník nemá čas
- Jak prosadit schůzku
- Jednáme se zákazníkem
- Umění naslouchat
- Umění klást otázky
- Nesouhlas a námitky
- Jak dosáhnout objednávky
- Maloobchod
- Veletrhy a výstavy
- Jak se zajímat o zákazníka
- Jak neztratit důvěru
- Faktor vděčnosti
- Jak překvapovat zákazníka
- Reklamace
- Konkurence
- Informace o konkurenci
- Konkurence a zákazník
- Komunikace a propagace
- Nejdůležitější slovo
- Jak na propagaci
- Inzerát
- Rozhlasová reklama
- Plakát, leták
- Časopis, informační bulletin
- Certifikát, diplom
- Reklama na internetu
- Prezentace
- Osobní doporučení
- Speciální způsoby prodeje
- Telemarketing
- Internet marketing
- Multi level marketing
- Kombinace marketingových metod
- Závěrem